چهارمین روزاکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم رشد در بهارستان یک
چهل وسومین جشنواره فیلم رشد
اکران فیلمهای جشنواره رشدچهل وسوم در شهرستان بهارستان
درباره وبلاگ


گروههای آموزشی وپژوهشسرای دانش آموزی شهید شهریاری مفتخر است که در چهارمین سال پیاپی میزبان دانش آموزان ،فرهنگیان واولیاء علاقمند به هنر و فیلمهای جشنواره فیلم رشد می باشد.ضمن خیرمقدم به شما عزیزان امیدواریم خاطرات خوشی همراه با کوله باری از آموخته های مفید و جذاب نصیبتان گردد.
آرشيو وبلاگ



چهارمین روز نمایش فیلمهای چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد و یازدهمین جشنواره بین الملل دانش آموزان فیلم ساز، روز سه شنبه در سالن نمایش شهید مطهری برگزار گردید.
قرار است در این جشنواره که تا 15 اسفند ماه جاری در شهرستان بهارستان ادامه دارد 58 فیلم منتخب برای دانش آموزان اکران شود.
این فیلم ها در چهار سانس از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 17 اکران خواهند شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان  خواستار تولید فیلم توسط دانش آموزان و معلمان سراسر و ارسال آنها به وزارت آموزش و پرورش شد.
لازم به ذکر است شمار معلمان فیلم ساز کل کشور را نیز حدود 210 نفر اعلام و شده و برای ساخت فیلم به امکانات و تجهیزات پیشرفته نیاز نیست و حتی با یک دوربین ساده گوشی همراه نیز می توان اثرهای فاخری تولید کرد.
موسوی: اظهار داشت: تولید یک فیلم آموزشی نقش موثری در فرآیند یادگیری و یاددهی دارد.
درواقع زبان فیلم، زبان مشترکی است که تمام انسان ها آن را می فهمند و با بهره گیری از آن می توان بسیاری از مشکلات را در جامعه برطرف ساخت.
حسین حیدریه کارشناس فنی جشنواره : استفاده از تکنولوژی روز جهت یادگیری و یاددهی در مراکز آموزشی، شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های آموزشی و تربیتی را از جمله اهداف برپایی جشنواره بین المللی فیلم رشد عنوان کرد.
برگزاری چنین جشنواره هایی به کیفیت فیلم های آموزشی می افزایدو هیچ تبلیغی به اندازه یک فیلم اثرگذار، در جامعه مثمرثمر نیست.
سپس با اکران فیلم  های کوتاه و آموزنده ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستانهای فنی ناحیه برای حاضران، چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد در کرمانشاه فعالیت خود ادامه داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهل وسومین جشنواره فیلم رشد در بهارستان1 و آدرس roshdfestivalb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 8486
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1